Monday, June 2, 2008

En ros till...

Eftersom jag i dagarna har skaffat mig en ny, härlig, glassig mobiltelefon (SE W890i-moccabrun) så har det varit si och så med läsningen, men jag njuter lite då och då av Världens mått. Man vill ju ändå blogga och därför vill jag passa på att göra något jag borde gjort tidigare, nämligen rosa Mats och Lars på Hamrelius bokhandel. De vet sannerligen hur man tar väl hand om en kund och det är alltid lika trevligt att se dem. Det är för övrigt Lars som rekommenderat Världens mått och Mats gav mig och Louise det intressanta förslaget att välja Don De Lillo till vår nästa månadsbok (Falling Man blev det.) Tack vare dem köper jag nu uteslutande alla böcker på Hamrelius (förutom i veckan när jag upptäckte att jag gått ut boklös och Hemköp Kronprinsen fick den äran, men som ni förstår var det ett undantag företaget i ren desperation!) Ett fång rosor och en samling hipphipp till er alltså! Hoppas ni har hög lön och mycket sommarledighet;)

No comments: